Matk 2018

Kui olime matkaks vajalikud asjad kokku pakkinud, läksime neljapäeva hommikul (07.06) raudteejaama, et suunduda rongiga Piusa, kust sai alguse meie matk. Rongid, mis meid sihtkohta viisid olid inimesi täis. Paljud ei saanudki selle kahe tunnise sõidu jooksul istuda. Piusas tutvusime koobastega.

Piusa koopaid uudistamas
 Pärast koobaste külastust saigi meie matk alguse.
Matka esimene päev
 Esimese päeva 17 km möödusid rahulikult aga üpriski raskelt. Polnud veel suure ja raske matkakotiga harjuda jõudnud. Iga 45min jalutuse tagant puhkasime 15 min. See on väga hea rütm sellise matka jaoks. Lõpuks kui jõudsime meie esimese päeva ööbimiskohta Mustjärve ääres, olid kõik üpris väsinud aga see-eest õnnelikud.
Nohipalu Mustjärv
 Kõik hakkasid kohe telke üles panema aga me avastasime, et meie telgil puudub kattekile, mis oleks meid vihma eest kaitsnud. Seepärast otsustasime, et paneme enda telgi ühte väiksesse varjualusesse, et öösel meile vihm kaela ei sajaks.
Vihma eest kaitstud telk ja õnnelik Egert
 Peale telkide üles panemist mängisime teistega võrkpalli ja kaarte.
Võrkpall Mustjärve ääres
 Enamus matkalisi läks üsna varakult magama, sest kõik olid väsinud ja vihma hakkas sadama. Järgmisel päeval pakkisime asjad kokku ja hakkasime vaikselt liikuma Meenikunno raba poole.
Teise päeva hommik Mustjärve ääres
Teisel päeval läbisime 15 km aga pause ja peatuseid oli rohkem, sest meie teele jäi palju huvitavat mida vaadata.  Esimene peatus oli Liipsaare vaatetorn.

Vaade Meenikunno rabale vaatetornist
Peale tornis ronimist suundusime mööda laudteed rappa, Suur Suurjärve äärde.
Suure naeratusega Kener Suur Suurjärve ääres
Kui olime rabast välja saanud, suundusime Valgejärve äärde, kus tegime peatuse. Julgemad said suplemas käia. Pärast pausi kõndisime 4 km, et jõuda Rebasemäe allikani. Jalad olid üpris valusad peale seda pikka kõndimist aga meel oli siiski hea. Viimane peatus oli Ilumetsa meteoriidikraatrite juures.
Ilumetsa meteoriidikraater
 Jäänud oli vaid poolteist km rongijaamani ja meie matka lõpuni. Rongijaamas pidime ootama 2h aga see polnud sugugi igav. Sai sõpradega rääkida ja süüa! Kokkuvõttes olid need kaks päeva väga toredad. Hea seltskond ja ilus Eesti loodus käivad väga hästi käsikäes.